Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Praca magisterska z administracji pilnie potrzebna!

Offline modeleczkav
Member

Liczba postów: 69
Reputacja: 0

Cześć wszystkim! Pilnie potrzebuję kogoś, kto napisze mi pracę magisterską z administracji. Możecie mi coś polecić? Bardzo proszę, bo się niestety sama nie wyrobię choćbym bardzo chciała… Drugi stopień jakiś wyjątkowo pracowity się okazał szczególnie, że miałam szczęście i już sobie pracę w zawodzie znalazłam… Tak więc przydadzą mi się wszelkie polecenia i namiary na tego typu osoby albo jakieś firmy się tym zajmujące czy coś.
02-03-2017 12:40 PM
Odpowiedz cytując ten post
Offline szalona20v
Member

Liczba postów: 54

Zazdroszczę znalezionej pracy… Gratuluję też oczywiście, ale zazdroszczę również, bo ja sama szukam i szukam i nic ciekawego nigdzie nie ma, a że studiuję dziennie to też nigdzie na te kilkanaście godzin tygodniowo mnie nie chcą… Dramat, a niby bezrobocia nie ma.
02-03-2017 02:09 PM
Offline modeleczkav
Member

Liczba postów: 69

No to tylko szukać i szukać aż się uda! Trzeba być wytrwały, ja też wcześniej pracowałam jako kelnerka, a dopiero od roku w zawodzie mi się udało coś ciekawego złapać Smile
02-03-2017 04:18 PM
Offline najlepszav
Member

Liczba postów: 68

Jak praca jest to najważniejsze, doświadczenie mega potrzebne jest jak później będziesz po studiach chciała coś innego znaleźć. A co do pisania pracy to sprawdź sobie tę stronę: http://twojredaktor.pl/praca-administracja.html. Super specjaliści, z którymi kontaktujesz się tylko przez neta, więc nie tracisz na to wcale czasu prawie. Kontaktują się z toba jak mają jakieś pytania albo jest jakaś kwestia do ustalenia i decydujesz czy wolisz tak czy tak, a oni piszą za Ciebie.
02-03-2017 06:47 PM
Offline Morświn25v
Member

Liczba postów: 91

Też ich polecam bardzo, bo rzeczywiście piszą i to jak piszą! W twojredaktor.pl pracują super zawodowcy, którzy się znają na rzeczy i piszą bardzo profesjonalne prace.