Forum eko.opole.pl

Pełna wersja: Sprawdzone metody na pozycjonowanie lokalne
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam! Od kilku miesięcy rozważam założenie salonu fryzjerskiego na przedmieściach Krakowa. Jestem na etapie załatwiania wszystkich formalności, mam już odpowiednio wyposażony lokal i pracowników. Dużo czytałam w sieci na temat tak zwanego pozycjonowania lokalnego. O jakich zasadach muszę pamiętać pozycjonując lokalnie w Google?
Na początek zarejestruj konto w Google Moja Firma. Jest to bezpłatne narzędzie. Po uzupełnieniu formularza z danymi przedsiębiorstwa będziesz musiał uwierzytelnić je przez wprowadzenie kodu, który zostanie wysłany listem na adres biurowy.
Bardzo dobra rada @EdytaXYZ. Dodam tylko, że dobrze by było abyś wskazał dokładnie wskaż swoją siedzibę na mapie, zamieścił zdjęcia budynku. Warto też podać wskazówkę dotyczącą dojazdu do salonu. Tymczasem wiele cennych wskazówek odnośnie pozycjonowania i marketingu internetowego znajdziesz na https://marketing-portal.pl/.
Najważniejsze, żeby algorytmy Google potrafiły zidentyfikować Twoją markę. Dlatego na każdej stronie (Google Maps, witryna główna, social media, katalogi, fora itp.) musisz posługiwać się dokładnie tymi samymi danymi teleadresowymi. Pamiętaj, by nie zmieniać nazwy firmy, nie możesz jej skracać, ani wydłużać. Stosuj zawsze jedną nomenklaturę.
Pozycjonowanie, także to lokalne w Google, w dużej mierze opiera się o dobre treści. Zamieszczaj zatem unikatowe opisy SEO – merytoryczne i poprawne gramatycznie. Rozsądnie wprowadzaj frazy kluczowe i dodawaj do nich lokalizację. Wstaw pozytywne opinie klientów. To element rankingowy robotów, który również działa perswazyjnie na internautę.
Przekierowanie