Forum eko.opole.pl
Interesuje mnie dobry VPS do firmy, kogo polecacie? - Wersja do druku

+- Forum eko.opole.pl (http://eko.opole.pl)
+-- Dział: Mechanicznie i technicznie (/Forum-Mechanicznie-i-technicznie)
+--- Dział: Zafascynowani elektroniką i internetem (/Forum-Zafascynowani-elektronik%C4%85-i-internetem)
+--- Wątek: Interesuje mnie dobry VPS do firmy, kogo polecacie? (/Thread-Interesuje-mnie-dobry-VPS-do-firmy-kogo-polecacie)

Interesuje mnie dobry VPS do firmy, kogo polecacie? - Morświn25 - 06-13-2017 03:19 AM

Witam wszystkich. Dzisiaj rozmawiałem z naszym firmowym informatykiem i szukam dobrego hostingu VPS. Nie znam się na tym ale muszę wykupić taką usługę żeby połączyć bazę danych w biurze i w sklepie. Możecie mi coś polecić?

Interesuje mnie dobry VPS do firmy, kogo polecacie? - OleOlek - 06-13-2017 04:32 AM

Chyba warto skorzystać z hostingów dużych firm u nas na rynku. Jeszcze się nie spotkałem ze złymi opiniami, serwery stoją na dobrych maszynach i łączu, masz dostęp przez całą dobę a parametry możesz dobrać wedle własnego uznania.

Interesuje mnie dobry VPS do firmy, kogo polecacie? - modeleczka - 06-13-2017 07:20 AM

Jeżeli interesuje cię dobry VPS to chyba mogę ci dać radę. Ja od jakiegoś już czasu korzystam ze strony https://awhost.pl/najlepszy-vps i jestem bardzo zadowolona. Stronę polecił mi znajomy informatyk bo sam ma tam wykupiony dostęp i bardzo sobie chwalił. Wszystko zależy co ci potrzebne, ale na stronie masz bardzo przejrzyście wszystko rozpisane.

Interesuje mnie dobry VPS do firmy, kogo polecacie? - szalona20 - 06-13-2017 08:54 AM

Może ktoś z bardziej doświadczonych powie mi co to za różnica gdzie kupię taką usługę? Sama szukam czegoś takiego ale kompletnie się na tym nie znam.

Interesuje mnie dobry VPS do firmy, kogo polecacie? - OleOlek - 06-13-2017 10:01 AM