Forum eko.opole.pl
Czy warto przyjąć posadę w Grupie Tense? - Wersja do druku

+- Forum eko.opole.pl (http://eko.opole.pl)
+-- Dział: Mechanicznie i technicznie (/Forum-Mechanicznie-i-technicznie)
+--- Dział: Zafascynowani elektroniką i internetem (/Forum-Zafascynowani-elektronik%C4%85-i-internetem)
+--- Wątek: Czy warto przyjąć posadę w Grupie Tense? (/Thread-Czy-warto-przyj%C4%85%C4%87-posad%C4%99-w-Grupie-Tense)

Strony: 1 2

Czy warto przyjąć posadę w Grupie Tense? - AloszaNiemcow - 10-03-2017 02:45 AM

Jestem studentem informatyki i w przyszłym roku kończę studia. Mam nadzieję, że się obronię w terminie, więc już zacząłem się rozglądać za posadą. Znalazłem w Internecie ofertę i zastanawiam się, czy warto się z nimi związać. Ma ktoś jakieś opinie na ich temat?

Czy warto przyjąć posadę w Grupie Tense? - zlotowlosa - 10-03-2017 04:17 AM

A na jakie stanowisko chciałbyś aplikować? Z tego co wiem, to szukają różnych osób do współpracy. Bardzo mocno się ostatnio rozwinęli i mają sporo klientów z różnych branż, więc ludzie do pracy są im porzebni.

Czy warto przyjąć posadę w Grupie Tense? - AloszaNiemcow - 10-03-2017 07:16 AM

Myślę, że najbardziej sprawdzę się w optymalizacji stron internetowych.

Czy warto przyjąć posadę w Grupie Tense? - derek - 10-03-2017 08:28 AM

Ja tam bym się na twoim miejscu nie zastanawiał. Grupa Tense zatrudnienie daje osobom ambitnym, które chcą nie tylko zdobyć staż i pewien rodzaj doświadczenia ale chcą związać się z firmą na dłużej. A nawet jeśli miałbyś zmienić pracę po jakimś czasie to już będziesz miał co wpisać w CV, a to bardzo ważne. Myślę jednak, że warunki atmosfera wśród pracowników jest na tyle fajna, że zechcesz zostać na dłużej.

Czy warto przyjąć posadę w Grupie Tense? - AloszaNiemcow - 10-03-2017 10:55 AM

No właśnie słyszałem, że świetnie się u nich pracuje ciągle organizują jakieś wyjścia integracyjne, a to bardzo cementuje zespół według mnie.

Czy warto przyjąć posadę w Grupie Tense? - derek - 10-03-2017 11:45 AM